Svenska eller spanska killar?

Lektionen idag innehöll en hel del intressanta och roliga diskussioner, så även om det fortfarande känns som om jag saknar en hel natts sömn hade jag ganska kul. Dessutom fyllde jag på energireserverna med en stor ostbaguette på rasten - gott och superbilligt!

Har hand om lillkillen nu efter lutnch och sen håller jag alla mina tummar för att få vara barnvakt ikväll = lugnt och skönt med en hel lägenhet för sig själv när han har somnat. Innan jag kom hit hade jag nog inte förstått hur viktigt det är att få känna sig helt "egen" och det är svårt att vara det när man bor i en främmande familj. Såå under kvällstimmarna är soffan förhoppningsvis bara min och det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se