Tempen sjunker

Tänkte börja med att glädja alla er nästintill köldskadade, vinterklädda människor hemma med att vädret börjar bli kallare även här på Mallis. Idag var första gången det gick att ha långbyxor hela dagen - och dessutom långärmat på kvällen. Lyckades till och med frysa lite, så nästa utefika blir med skinnjackan på.. Sen har varm choklad eller stora kaffekoppar blivit mer lockande än en stor kall glass!

Har iallafall haft en mysig kväll som började med en massa motion och efter en evighet hittade vi ett ställe som dög för en fika. God varm cappuccino med grädde blev det för min del, satt som ett smäck. Har aldrig fikat/ätit ute såhär mycket i hela mitt liv - men jag tänker inte börja klaga förren jag växer ur mina jeans!

Imorgon vankas skola, så absolut sovdags nu.


blomspaning nedanför katedralen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se