Tillslut...

...har jag fått min lilla unge isäng och om han inte slutar testa snart är risken stor att jag blir galen. Först 100 år med läxorna och nu jättedryg när det var sovdags - om mitt barn på allvar skulle tro att den var kungen i huset och fick bestämma allting vid den här åldern blir jag less. Men som sagt: Tåååålamooood.

Pannkaksmiddagen blev också ett skämt. Försök att göra tunnisar med hjälp av träslevar! Hade roligt iallafall och min special med oboy i smeten blev godast. Nu ska jag njuta av tystheten och hitta något spännande att titta på innan jag somnar. Och så bilderna som lovades från imorse:

Vardagsrum - kök - hall - arbetsrum - barnrum - skafferi 



P.S
Pappa: Då skulle du se hur tån ser ut nu (finns kort på den med om du vill se?) Den är helt kal och ful, men iallafall utan äcklig blågrön nagel. Mumaa!
Malin: Haha, du fixade det riktigt bra ju! Allt känns helt okej nu och värmen är helt perfekt. Försöker få lite brunfärg nu innan det ska bli kallare B) Är säker på att ni får det super i fjällen, ska ni vandra eller har det kommit snö? Ge alla en stor kram från mig =)
D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se