Tonight's gonna be a good night

Blir en tapasrunda på riktigt ikväll (och kanske en krog..?) och jag är helt förvånad över att jag har ännu en ledig helgkväll. Får inte börja ha det som vana bara!

Skolan gick lika taskigt som förut, jag byter nog ner mig en klass som det ser ut nu. Annars... så har jag storshoppat en hel veckohandling, kompenserat min icke utförda jogging med tungt spring i trappor (med matkassarna) och ätit en god skinkmacka på ett halvdåligt café.

Har även haft en del tvivel på min förmåga att ta hand om barn - denna lilla kille är minsann inte lätt att bli kompis med. Just nu är jag nog mest bara en elak människa som tvingar på honom läxor, men enligt hans mamma är han ovanligt snäll mot mig jämfört med andra aupairer? Borde ju båda gott iallafall. Vi lekte spioner en stund idag.. B)


Kissa inte utomhus på Mallis..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se