Två veckor

Min fjortonde dag här i Palma började riktigt bra och den långa natten gjorde gott! Dock frågade pappan, i bilen på väg till skolan, upprepade gånger om jag verkligen var säker på att jag inte behövde kaffe på morgonen för att vakna ordentligt? Kanske såg lite trött ut ändå..! Fick iallafall äntligen köra när vi skulle åka hem - och jag fick godkänt, är till och med "a very good driver"! Känns skönt att höra, även om det är lite knivigt med tre körfält och hur många stoppljus som helst.

Ska göra bort lite städning nu på morgonen och sen bär det av direkt till stranden. Funderar på att styra upp lite matlagning sen, men får se om jag hinner.. mina skolböcker måste också handlas in. A lot to do!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se