Virrhönan

Livet har blivit lite lättare sedan jag fick i mig den största alvedonen jag någonsin svalt, var bra med dunder i den men lite huvudvärk finns fortfarande kvar. Har dessutom kommit på att mitt sprillans nya anteckningsblock troligast ligger kvar på McDonalds efter lunchen - nu måste jag både köpa svindyra böcker och ett till block. Min dag idag!

Kvällen var lugn och fin iallafall. För en gångs skull kunde vi göra läxan utan att bråka och vara vänner nästan hela kvällen. Framsteg! Nu ska jag chocka kroppen med lite extra timmars sömn - det behövs för imorgon är det både bilkörning och stranddag som gäller! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Världens finaste Jenny!!!

2009-10-08 @ 07:07:04
Postat av: mamma

Världens finaste Jenny!!!!

2009-10-08 @ 07:24:43
Postat av: annika

fiin bild ! :D

2009-10-08 @ 11:07:36
URL: http://bobergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se