A neverending story

Hastigheten har legat på 110 ända sedan väckarklockan ringde och även om jag verkligen haft toppfart hann jag inte duscha. Ska försöka fixa håret med hårspray, det luktar iallafall gott. Skolan börjar om 10 minuter och jag måste ha en kaffe innan för att inte hoppa upp i taket när det börjar krypa i benen..

Dagens usch: Till alla (flickor OCH pojkar) som inte förstår att det är jobbigt för bilarna bakom när de kör 30 km/h UNDER hastighetsgränsen. Fy.

Dagens puss: Jag är ledig från och med NU tills på måndag klockan tre. Känns bra!

Dags att rusa och ikväll är jag peppad på sushi. Att universitetsvalen är gjorda borde firas, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu till en seriös fråga, när kommer du egentligen hem? Jag tycker innan Juli iaf så att du och Elin kommer på marknaden här i Åsele! Pusssss

2010-04-16 @ 13:39:08
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se