Dessa fredagar

Jag hade egentligen nästan glömt hur "shit nu är det äntligen fredag"-känslan kändes, men de senaste fyra veckorna har den sakta kommit tillbaka och galet vilka härliga dagar det har varit. Den här helgen blir dock inte likadan då det ser ut som om en viss JennyBoberg kommer att få jobba 24/7 ända tills på tisdagmorgon. Jättekul men jag får skylla mig lite själv som kom på superidén om att ta hem en kompis.. SMART. Hursomhelst får det göras till en bra helg ändå. 

Skolan var fin och delprovet vi hade gick jättedåligt, så mera plugg ska styras på allvar nu. Ikväll vill jag prata med min mami på skype. Viktigt viktigt! 

(p.s. Fortfarande superhärligt vädeeer!! hääh)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se