Do u hear me?

Nu är det konstaterat: Jag är bäst på att blåsa såpbubblor, steka pannkakor och styra movienight. Fråga sjuåringen i mitt hus så intygar han att det är sant. Sen kom föräldrarna hem tidigt också och det betyder att jag kan sova i min egen säng, styra egen filmkväll och slappa några timmar. Skoent. Imorgon vankas strand om regnet som är förutspått ställer in sig självt.

Sen är jag lite avundsjuk på Elin som har bokat hemresa och på alla som kan fira Valborg hemma. Hoppas ni har en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Putte

korv, det är inget att vara avundsjuk på..!

2010-05-01 @ 19:48:13
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se