Hur ska jag röra mig nu?

En hundrapoängare hade gårdagens natt fått om inte min tå blivit överkörd av en dörr just när allt stängde. Blod överallt, en taxichaufför som absolut skulle skjutsa till akuten, en första hjälpen låda ensam i ett mörkt kök och sen världens mest bultande klump på foten när jag skulle sova. Inte roligt alls och idag blir det nog varken mycket rörelse eller bad i havet.

Meeen i övrigt; Människor, dans, skratt, musik och massa kul! Nu ska jag halta iväg till affären innan det är stranden som gäller. 


Kommentarer
Postat av: annika

Stakars jenny då :( måste ha gjort riktigt ont! (lider med dig)

2010-04-03 @ 18:13:17
URL: http://bobergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se