Inte kompis med universiteten idag

Ursäktar för total bloggtorka under dagen, men när det inte var jobb satt jag klistrad framför dumburken och läste mig snurrig på olika utbildningar. Enda pausen var lunchen - där vi bearbetade lite av ångesten genom att beklaga oss för varandra och jämföra för och nackdelar.

Men så tillslut - med 3 minuters marginal skickade jag in min numera ändrade anmälan. Kvar är allt efterarbete, nämligen att lista ut vilka program jag egentligen sökte. Det hanns inte riktigt med i slutet och jag erkänner att några valdes på måfå efter sisådär några sekunders tänkande. Skönt att ha det gjort iallafall, klockan är tolv och det är ändå för sent att ändra sig. Så, universitet eller inte - jag kan om jag vill iallafall!

Ska vila min överhettade hjärna nu med några timmars sömn. Sen vankas en ledig helg. MM!


(och Sara, jag tänkte likadant ;D haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se