Like music in my head

Under 2,5 timme hann vi med tre olika Caféer och det blev både oliver, nötter, kaffe och kall öl. Inte alls helt fel på en tisdageftermiddag i solskenet. Toklugn kväll med lillkillen över hos grannarna, jag styrde köttfärssås till middag och den smakade precis som svensk köttfärssås ska. Supergod med andra ord och imorgonen ska vi äta den till pasta istället för ris. Mumma!

Har försökt slå en pling till mina päron men eftersom de verkar glömt ljudet (som alltid) tänker jag glida ut på kvällsprommis. Mjukisbyxor, ipodmusiken i öronen, strandpromenaden och jag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gummelumman! Kan du skicka din adress direkt på min jobbmail! Jag har tappat lappen....

2010-04-21 @ 07:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se