Men haru sett hur fjärilen kommer då?

Nu kan man snart inte längre jämföra värmen här med svensk sommar, ville bara smälta bort när vi var på stranden och sedan höll jag mig inne i flera timmar. Misstänkte solsting ett tag, men efter ett antal stora glas med vatten kändes huvudet bättre och när vi dessutom upptäckte att jag är brunast i familjen (hähää) kändes det braaa i magen. Ni kommer ha svårt att tävla med mig i sommar ;)

Jag och Rebecca slog till på stort i kväll och såg på Alice i Underlandet, 3D. Första gången för oss båda med de där supersnygga glajjorna och himlarns vad häftigt det var. Frågan är varför det tagit så långt tid att komma på!

Imorgon kommer jag vara tröttare än tröttast, jag har åkt på dunderförkylning som knappast kommer vara bättre, min tå är totalinflammerad och läxorna är inte gjorda. Men jag gillar livet ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se