Ni vet väl att min mamma är bäst i världen?

Och idag är det inget mindre än hennes födelsedag! Världens största grattis till den finaste, snällaste, goaste och bästaste mamman du kan hitta. Min plan var såklart att det skulle dimpa ner ett paket i postlådan där hemma under dagen, MEN problemet är att presenten skickas bäst i en resväska. Sååå jag ska fundera på hur saken kan lösas - för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)



Och vet du vad mamma? Om en månad och 16 dagar ska du få världens största, längsta kram. Jag älskar dig och saknar dig så mycket, mycket.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för den finaste födelsedagshälsning en mamma kan få min finaste gummelumma. Jag längtar efter kramen.....=D

2010-04-28 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se