Vars befinner du dig om 3 år?

Hjärnan har slagit knut på sig flera varv, jag har klickat bort min vallista på studera.nu otaliga gånger och jag har plågat fina människor med drygt velande i flera timmar. Men NU är anmälningen gjord och på något sätt kan man säga att framtiden iallafall är lite uppstyrd. Lite.

Hemma, Stockholm eller till och med Lund? Jag vet att jag egentligen har en favorit, men frågan är hur länge det håller i sig. Nu borde jag städa, eller sova. Imorgon har vi lunchdate med tema "Universitet" och igår gick jag runt i affärerna i med en stor prislapp fastklistrad i håret. Livet är allt bra fint.



Kommentarer
Postat av: sara

varför får jag lite jennyvibbar med något helt random som en prislapp fastklistrad ;) ?

2010-04-15 @ 10:01:16
URL: http://sarajakobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se