vi blev alla sushis

Efter mer eller mindre två timmars sittande bredvid ett rullband av sushi och annan spännande japansk mat (vi smakade grodlår!!!) är det nog ingen som ens vill tänka på den sortens mat inom den närmsta tiden igen. Vi rullade ut från restaurangen och usch vad gott det var!

Festen tog som planerat sin början hemma hos Axel med ett helt bord av drinkar, roligt kortspel och mycket skratt. Pubrundan började klockan två och bjöd på både dans och spännande människor. Jag och Rebecca bestämde oss för att vara ute liiiite längre än alla andra och när kom vi hem? Halv nio tror jag den var, jag har nyss vaknat och är fortfarande trött. Men det är väl sådana kvällar vi tycker om, eller hur? Oväntade, roliga, trevliga.

Har hört rykten om glass nu. Skulle sitta bra i min tomma mage!

(och jag ska lägga in lite sushibilder sen, den nya favoritrestaurangen och min finaste familj kommer få göra ett besök där for sure!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se