Jag skärper mig nu

Har på senare tid upptäckt att jag har förmågan att tjata på kompisars blogguppdatering och samtidigt vara totalt usel på min egen. Någonting pekar mot att det kan vara mitt huvud som har alldeles för fullt upp med andra tankar - bloggen lyckas inte riktigt få en plats på att-göra-listan. Tiden går så snabbt och som vanligt finns ingen möjlighet att riktigt hänga med.

Nu skriver jag mest för att min rygg värker så mycket att det inte går att sova och det slog mig att jag om exakt en vecka lär ha sömnproblem för helt andra orsaker. Nytt hem. Ny stad. Ny skola. Nya kompisar. Nytt allt. På ett sätt känns det sjukt spännande, men samtidigt börjar jag vara så utled på alla småsaker att ordna innan att en enkelbiljett till Palma kännts väldans frestande. Iallafall, på måndag, på min lillebrors 18-års dag gäller det. WOW

Annars så ser den stundande veckan toppenbra ut. Ser mest fram emot häng och roligheter med mina brudar, men först måste måste måste jag hitta en naprapat imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se