Med ena foten utanför

Efter en smått ofrivillig powernap på tre timmar har livet återigen sakta krupit tillbaka in i kroppen och hjärnan fungerar sådär någorlunda. Hur det ska gå att sova inatt är en annan femma - men efter 12 timmars jobb på min favoritstation borde det inte vara alltför svårt.

Egentligen har jag ingenting vettigt att skriva här. Dagarna består av jobb, vila, mat och min bok. Ett sms här och där, lite prat på facebook och sen är timmarna slut. Snart är jag ledig, det finns supermycket som borde göras och på torsdag kommer svaret som påverkar resten av detta år (och kanske två till). Både pirr och lite ont i magen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se