Snipp snapp snut så var Jennys hemmaboende slut

.. och efter både slit, släp och tårar är exakt alla mina saker instuvade likt ett avancerat pussel i släpvagnen. Sängen, lådor, kläder, handdukar, porslin, tv, spegel, toalettgrejor, den nya lilla skurhinken, böcker, vinterskor - you name it.

Jag är så trött att ögonen snart blöder och sänder ett litet tack till alla här hemma som haft överseende med mina humörsvängningar de senaste dagarna. Pjuh, ska bli skönt att vila hjärnan lite. Om drygt en timme åker vi iallafall och att stuva in sig bland täckena i baksätet och sova känns väldans frestande just nu, mina ögon blöder snart.

Huuuur som helst; Nu kommer jag att vara utan dator tills min nya lilla guldklimp dyker upp med posten i Norrtälje någon gång under veckan - men eftersom en ny rosa liten teknikpryl numera finns i min ägo dyker det nog upp en och annan uppdatering ändå. Håll en tumme!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se