De ögon som lyser upp hela världen

Har haft världens bästa eftermiddag och kväll tillsammans med min lilla kille och underbara familj. Först krabbjakt, snorkling, bus, skratt och lek på stranden i över två timmar, sedan en sjukt rolig biltur till ett Ocimax där vi slog till på både bowling och McDonaldsmiddag.

Det visade sig också att teorin jag skapat under de senaste månaderna stämde alldeles utmärkt; Peter och lillkillen är gjorda av samma skrot och korn. (okej, Peter har mognat lite mera) Fina små bröder har jag iallafall.

Här inne börjar det också likna något. Har inte ens rört dammtrasan än, men jag har börjat inse att jag kanske inte har så mycket grejor ändå. Det kommer gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se