DOM ÄR HÄR

Allt är så fullt upp just nu att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Något säger mig också att de kommande tre veckorna kommer att rusa förbi i 100 km/h - ska göra mitt bästa för att hinna med!

Hela förmiddagen tillbringades på en liten mysig strand tillsammans med min lillkille. Lek bland stenar, snorkling och solning bjöds det på innan det var dags för lunch och siesta hemma. När det började bli dags att dra sig mot flygplatsen springer jag till duschen och kommer precis ut när mobilen ringer. Gissa om jag tagit en hel timme fel på tiden och hela familjen stod väntande på flygplatsen? Braa Jenny.

Hoppade iallafall på närmaste buss och himlarns vad skönt det var att få kramas lite. Det är så konstigt att de är här, men ändå så naturligt att man inte riktigt förstår det än. Tycker om det iallafall =) Mysig middag på Hard Rock Café blev det iallafall och imorgon är det stranden planerad!

OCH gissa om jag körde mot rött ljus igen? Samma som förra gången dessutom. BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se