Hey hamburger

Vädergudarna är inte helt på familjen Bobergs sida och solen svek oss lagom till kaffepausen. Regnet öste ner, paraplyn inhandlades och sightseeingen ändrades till slappardag. Lika bra att vila upp sig innan jag blir helt ledig, för då ska vi fasen flyga runt ön i vår lilla hyrda, vita racerbil.

Det är bara fyra dagar kvar tills jag flyttar härifrån nu och idag pysslade jag och lillkillen ihop "Jenny och Enzos superplan", ett schema med vad vi ska hinna med varenda dag fram tills jag åker. Min lilla gubbe vad jag kommer sakna honom..

Morgondagen bjuder iallafall på familjehäng, lillkillehäng och kommer avslutas med movienight. Mitt rum måste ordnas också, kaos, kaos, kaos. Men jag är som glad i magen ändå :)


Kommentarer
Postat av: annika

vilken jätte hamburgare ;)

2010-06-16 @ 13:40:20
URL: http://bobergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se