och så är solljuset borta

.. nu kryper jag under täcket och ska försöka sova bort alla olustkänslor. Alla känslor som på något konstigt sätt har delat upp min hjärna i två olika läger. Det goda och det onda. Rätt och fel. Bra och dåligt. Dessutom skulle det visst regna imorgon.

Dagens positiva är iallafall att mamma har jobbet i sin ficka. Så himla skönt, härligt och VÄLFÖRTJÄNT. Finns ingen som kommer vara en bättre lärare nästa läsår. Grattis!

OCH SEN: Ett minst lika stort grattis till alla godingar som tagit studenten idag. Ni hade fått ett sms om inte min svenska mobil var trasig, men jag är säker på att ni har en lika bra dag ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se