sprilletsprallet

Om jag kunde pausa känslan i min mage just nu och hålla kvar den för alltid skulle jag göra det. Hela livet är så jäkla härligt och hur mycket bättre kan det egentligen vara än att se finaste lilla killen ha skolavslutning, hänga med supermänniskor på en strand hela dagen, simma till en ö i fina färger och sen avsluta allt med sangria på en terass över havet? Blir fasen svårt.

Min lediga dag har med andra ord varit toppen och jag har bestämt mitt hemdatum (dock fungerar det inte att boka?). Snart, snart anländer jag till mitt favoritskogsställe! =)



Och Elin min älsklingsflicka, vet du vad? När jag kommer hem kan vi livskrisa lite tillsammans - men sen ska vi göra sommaren 2010 till världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se