Är kaoset borta nu?

Jag är som bekant tvungen att ha ett fint, städat och dammfritt rum här borta och jag städar utan att överdriva mer än vad jag gjort i hela mitt liv.

Erkänner att jag innerst inne varit lite stolt - och förvånad över att jag faktiskt lyckats ha ett rum där man alltid kan se golvet. MEN så har jag också varit medveten om min svaga punkt: Jag är ruggigt duktig på att klämma ner saker lådor där de inte syns.

Såå nu när jag kände sug för att sortera upp röran (gäller att passa på när det väl händer) kan jag försäkra er om att mitt stökiga sinne fortfarande finns kvar. Galet vad mycket som går att gömma undan! Men det går att ha ett ordnat kaos.


Kommentarer
Postat av: Luffi

Hey! Allt bra idag? Kram Luffi =)

2010-03-09 @ 13:45:05
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se