El ladrón del rayo

Ursäktar för inaktivitet här under dagen, det har varit fullt upp ända sedan morgonen och jag hann knappt andas förren jag kom tillbaka ner hit runt elva. Firade den nyblivna sjuåringen med paket och tårta på morgonkvisten, sjöng spanska schlagerlåtar på spanskan, träffade två fina flickor och sen landade jag här hemma ett tag för lunch och lek.

Sen var det ju födelsedagsmåndag så hela familjen packade in sig i bilen för att glida på bio (som var inställd). Hamnade istället i bowlinghallen där jag var helt värdelös och fick spö av alla. Fortsatte till en annan bio och såg en väldans fin film (The lightning thief) - skulle inte alls tacka nej till att bo i en fantasivärld och dessutom förstod jag all spanska!

Allt avlutades med en McDonaldsmiddag, lite läxor, lite städning, lite tvättning och sen fastnade jag framför datorn. Nu är det sova som gäller och bilder ska ni få se imorgon, tills vidare får ni titta på min finaste favoritsommarbild!



 brabrabrabraaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se