Får vara uppe men ska sova ändå

Jag lärde mig snabbt här att det är väldigt enkelt att slarva bort sin lediga dag utan att göra någonting - och hur tråkigt det är när man upptäcker hur timmarna plötsligt försvunnit. Den här semestern ska inte få försvinna och det bästa kommer att göras för att utnyttja allt av dagarna. Sååå, jag tänker inte sitta här och uggla något mer, kvällen har varit iallafall lite produktiv och så fort jag vaknar imorgon blir det en joggingrunda. Innan frukosten, som förövrigt blir havregrynsgröt.

Seeen ska jag:

- Tvätta vintergrejor
- Köpa tråkigt nödvändiga saker
- Laga något av spenaten i kylen
- Njuta av solen med en tidning i knät
- Hänga med Emma och alla andra som vill
- Göra paseon osäker med resten av flickorna

Inte så tokig första torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se