Halvt ofattbart

Ett par träningsshorts har stått högt upp på min prioriteringslista och tidigare idag när jag stack ut huvudet genom dörren stod det klart att långbyxornas tid var förbi när det gäller joggning. Inhandlade ett par billiga mjukisshorts på H&M (hur kan det vara brist på BÅDE shorts och solskyddsfaktor här??) och sen samlade jag allt mitt mod innan jag gav mig ut med bleka ben längs efter stranden.

Och JA, shortsen är på gränsen till för korta MEN benen kommer få ruggigt bra bränna inom en snar framtidl.. plus att det är en extra anledning att träna dem lite extra .. (A) Känns sjukt att värmen nästan redan är uppe i svensk sommar - men jag klagar inte ett dugg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se