Hej

Helgen har varit fin och här är jag nu ännu mer förvirrad än förut. Ibland önskar jag att egenskapen att bry sig mindre fanns i mina gener - men tydligen är det precis såhär man fungerar om man är född i fiskarnas tecken?

Sommarvärme är det iallafall och imorgon tänker jag parkera mig uppe på terassen om det är fint väder. En joggingtur ska det också bli, eller en sväng till gymmet. Det funkar inte att kinderna växer. Och tack tack tack för att ni lämnar så fina kommentarer. De sätter sig på det bästa stället i magen och allt känns bra för en stund. =)

(nu ska jag slänga i en tvätt, stryka och städa upp kaoset efter min och lillkillens movienight. Sen soova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se