I'm still alive

Helgen blev inte alls lika fin som den kunde ha varit tack vare en helt sjukt strejkande mage. Har sovit mer än en björn på vinteride och troligtvis sett ut som ett skräp ända sedan i fredags. Bland annat missade jag när familjen hittade en sköldpadda (!!!!!!!!) ute under söndagsutflykten.. lyckat!

Iallafall så mår jag bättre idag, har kunnat äta en nästan normal frukost och det är lillkillens födelsedag. Sju hela år och av mig fick han en låda med bakugans. Väldans uppskattat och idag ska jag offra lite av min lediga tid för en familjelunch. Går ju inte att missa när det är födelsedag =)

Nu måste jag försöka få lite ordning på dagens läxa som såklart inte är färdig. Ska bildbomba lite här senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se