Kaffemaskin

Det är så obeskrivligt skönt att ha huset för sig själv att jag knappt kan sätta ord på det. Skulle kunna jobba dygnet runt bara föräldrarna var borta ett tag till, för det är som man säger; När katterna är borta dansar råttorna på bordet och jag har ett mycket fin tillvaro med min lilla grabb (mat framför tv'n, sagostunder, lekar, legokrig). Sen blir jag så sjukt effektiv också, mamma du vet hur jag funkar och idag har jag hunnit med minst 4 tvättar + lite strykning på morgonen INNAN jag behövde kliva upp. Duktig när det gäller!

Solen dök aldrig riktigt upp så jag har vandrat runt med mina glajjor på huvudet. Har joggat längs stranden med Emma, ätit sallad ute och stört mig på alla turister som börjat leta sig hit igen. Affärerna är proppade och de envisas att gå runt i sina shorts och bara röra sig i grupp så att man inte kommer förbi. Varför?

Huuur som helst så är mitt humör ganska bra idag ändå. Även om hopplösheten finns där lite gömd, så är den iallafall inte lika tydlig och en plan börjar ta form i huvudet. Det kanske löser sig ändå :)

.


Kommentarer
Postat av: mellan

haha låtsas inte som att du inte vet hur turister funkar va ;) Veteran på palma du nu!

Meeeen kan du svara på när du hade hela huset för dig själv eller? Funderar ju seriöst på att komma om mitt schema tillåter! :)

2010-03-02 @ 18:11:39
Postat av: mellan, igen!

Och en sak till! haha sitter och ska skriva en hemtenta men försöker göra allt annat jag kan komma på förutom det. Gissa om jag inte hittade låttexten jag och vickan skrev till dig! Har suttit och sjungit för mig själv nu och insett att den var förjävla bra och vi ska tammefan fixa ett till uppträdande tills du kommer hem! :D

2010-03-02 @ 20:02:13
Postat av: mellan, igen!

Och en sak till! haha sitter och ska skriva en hemtenta men försöker göra allt annat jag kan komma på förutom det. Gissa om jag inte hittade låttexten jag och vickan skrev till dig! Har suttit och sjungit för mig själv nu och insett att den var förjävla bra och vi ska tammefan fixa ett till uppträdande tills du kommer hem! :D

2010-03-02 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se