Mailbox

Kvällen igår spenderades på en bar tillsammans med Emma och två spanjorer. Väldans fin stämning med bra musik och spanskan fick sig en rejäl omgång - det går att prata om man vill!

Idag har jag inte lust med någonting, har huset för mig själv och bestämde mig för att skippa skolan. Ska göra läxorna jag inte hunnit med, ha fredagsmys för mig själv, baka chokladbollar, se på film och sen springa iväg och handla present till lillkillen som fyller år på måndag. Fullproppad dag med bara bra saker. SKÖNT!

Och på tal om födelsedagar - någon påpekade att det var svårt att skicka saker utan adress. Sååå OM ni skulle få för er att skicka en tårta (eller något) så har ni adressen här under den här veckan, sen kommer jag att ta bort den igen. =D

Bortaaaa

(Jag har ingen koll på vilka bokstäver som borde vara stora eller inte, så vi tar det säkra före det osäkra) Fattar ni att jag blir 20 år om sex dagar? Så sjuuukt


Kommentarer
Postat av: annika

Jah det är sjukt! men jag säger GRATTIS I FÖRSKOTT Sofia och Annika! kramar på dig!! <3

2010-03-05 @ 23:07:57
URL: http://bobergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se