Martes

Idag var det spanska som gällde med pappan i huset på morgonen och även om det bara var några korta meningar som utbyttes är det ju nästan töntigt hur svårt det känns. Går hur bra som helst när jag pratar med andra människor men här hemma är det som att någon tryckt på stoppknappen.

Har iallafall suttit instängd här i min lilla lya hela morgonen, ätit AllBran flingor, pratat med mamma, räknat ut betyg och tittat på universitet. Kan ingen bara välja framtiden åt mig? Skulle vara så himla mycket lättare, även om det faktiskt är rätt så intressant att gräva runt bland allt som finns när man väl är inne i det.

Ska ha några minuters städning här inne nu innan jag ska till posten och hämta ut paket från la familia. (håller tummarna för att erat kommer också snart tjejor!) Sen en snabb kaffe med brudarna för att sedan vara upptagen med lillkillens kalas resten av kvällen. Måste plugga ocksååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se