Nya livet (igen)

Under middagen på Hard Rock i onsdags var vi några av tjejerna som upptäckte hur lite tid det egentligen är kvar innan vi kan parkera oss på stranden och jobba stenhårt på brännan. Detta framkallade en del aningens ångestladdade kroppskomplex då flera stycken upptäckt att midjemåttet breddats lite och att bikinin med stor sannolikhet inte passade särskilt bra längre.

Det arbetades därför snabbt fram en deal för att lösa problemet. Kraftig reducering av allt som stavas onyttigt under de kommande två månaderna och dessutom så mycket motion man kunde trycka in under sin vecka. Själv råkar jag vara helt värdelös på att stå emot godis - men jag ska haka på motionen iallafall. Måste ju vara lite i form och sit-ups skadar ju aldrig...

Så, gissa vem som har varit ute och flåsat i ett alldeles för högt tempo i nästan 50 minuter? Ruggigt skönt när benen känns som spagetti och efter att jag duschat lutar det mot en stor portion havregrynsgröt. För jag fick lingonsylt i försenad present idag! :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se