Second chance

Idag har solen hållit sig gömd under molnen, men det är fortfarande hyfsat varmt och det gör ingenting alls om man råkar glömma jackan hemma. Dock är luften en aning "klibbig" och det känns nästan som om man svettas hela tiden.. har hört rykten om att det är nödvändigt att duscha 4 ggr/dag under sommaren? Kan bara gälla väldigt varmblodiga människor?

Livet känns sådär avslappnat skönt just nu och jag har inte alls någon lust att styra upp allt och ta tag i det som måste göras. Dessutom är det bara fler och fler saker som trängs i huvudet; hemresa, jobb, universitet, välja, pengar, boende, resa, livet - allt. Kan det inte bara lösa sig?

Hursomhelst, jag längtar som en galning tills Peter kommer. Och sen tills hela familjen dyker upp i juni, det är så långt bort men ändå så nära. Kommer njuta av att känna mig äkta turistig! (men Peter, du och jag håller mest till på stranden nu va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se