Twenty-year-old. Tror vi på detta?

Facebook och mobilen bombas med härliga gratulationer och även om alla föräldrar av någon anledning påstår det så tror jag aldrig att man tröttnar på att ha födelsedag. Lite härligt är det ju?

Igår gled samtalet in på åldersnoja och kanske, kanske känns det aningens stressande att vara helt "vuxen" nu. Och så är det ju "dom där 20" som man ska ta vara på på bästa sätt, vad händer om jag misslyckas med det? Ska göra mitt bästa även om jag fortfarande kan vara både mer förvirrad och barnslig än en sexåring ibland :)

Födelsedagsfikat avnjöts på ett fik med utsikt över posten och att det följde med en gratis kaka till kaffet gav absolut pluspoäng! Jag är så glad över alla människor jag lärt känna här, så himla fina.


Kommentarer
Postat av: Lena P

Tusen kramar till dig på 20-års dagen Jenny! Hipp,hipp hurra!!!:)

2010-03-11 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se