Vet ni vilken dag det var igår?

184 dagar = 6 månader och en dag = Ett halvt år (och en dag)

Förstår ni hur länge det egentligen är? Jag tror inte att jag gör det själv, för fortfarande känns det som om jag pausat allt där hemma och bara är på en lång visit. En visit som blivit något mer, en vardag. Men jag längtar hem till alla er jag inte sett på så länge, längtar efter en frukost hemma och så är jag kramsjuk. Inte så många månader kvar nu. =)

Iallafall fick jag mig en liten smäll på näsan idag när jag glatt struttade ut genom dörren i bara shorts och linne. Solen var borta, himlen full av moln och det var mer än en förbipasserande som gav mig konstiga blickar. Behöver jag nämna att jag sprang in och bytte till byxorna...?
.


jag är så glad för att du ska komma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se