"You know that your shoes are supposed to be white, right?"

Har haft världens trevligaste eftermiddag och kväll med hur härliga tjejer som helst. Först flera timmars prat på café och sen drog vi vidare till vår nya tisdagsrestaurang med pizzor på halva priset. Dock föll jag för lasagnen - och även om den inte riktig nådde upp till mammas nivå (den saknade dessutom lingonsylt) så njöt jag av varenda tugga!

Såklart har jag inte pluggat en sekund spanska under dagen, så ska offra några värdefulla kvällsminuter nu innan jag somnar. Stor morgon imorgon dessutom, eftersom allt pekar mot ett (kanske inte så trevligt) viktigt och allvarligt samtal med modern i huset. Antingen löser sig allt nu och vi kan alla ha några fina sista månader - eller så får jag packa mina saker och ge mig ut på gatorna efter ett annat äventyr. Mer skit funkar inte att ta emot. Håll en tumme för mig iallafall (och den andra för sol, jag vill njuta mer av värmen).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se