10000 km/h

OOOKEJ. Den här dagen har inte haft en enda sekund över och för tillfället har jag mjölksyra i alla kroppens muskler, hjärnan inkluderad. Sedan nio i morse har det varit full rulle: Vi lunchade medan Byggmax VD hade föreläsning, deltog tre långa föreläsningar/seminarier, städade ur ett rum som med bara lukten av all gammal öl nästan gjorde mig yr (tänk er hur det såg ut) och efter en ytterst snabb middag släpade jag och Karin varandra till en timmes spinning.
.
- Visst är jag förtjänt av en lång natts sömn?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) Ja, det blir toppen, vill snart träffas och prata massa. Kanske någon gång över jul, ses på något cafe :)

2010-11-30 @ 23:00:38
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se