30 november

Tiden går så fort här borta. Oftast känns det som om det var igår vi slängde upp halva mitt liv på en släpvagn och körde hela packet hit ner till landet i ingenstans. Ingenstans en timme från Stockholm. Livet kan vara en hyfsad mix ibland och snart sätter allt i gång att snurra i ännu snabbare fart; Sista ruschen innan jul är på g med både fester, tentor och eventuella besök. Jag längtar mest efter julafton!
.
Har fyra minuter på mig innan det är dags att ta väldigt snabba steg mot skolan. Dagen börjar med morgonmöte, fortsätter med föreläsning, lunchmöte, seminarie och till sist städning av PU:s snuskrum. (fråga inte vad det är!) Sen ville jag hinna med träning, plugg och pepparkaksmys också. Skicka hit några minuter om ni har över! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se