Ibland får jag ett sånt där hål i magen

Jag har två glada nyheter att kläcka för alla intresserade läsare:
.
1. Det blir en resa till Marocko på surfcamp vecka 13. Plötsligt kändes beslutet ganska enkelt, saknar ju sol, bad och roliga vågor.
.
2. Jag har fått jobb!!
.
Annars? Det är lång helg, jag har fyndat billiga underkläder och stämt träff med mina böcker exakt all kommande ledig tid (nästan). Det är dags att styra upp detta eftersom det ändå inte går att ändra på något just nu - dag för dag och vecka för vecka. Har dessutom införskaffat mig fler vuxenpoäng: Här hemma är det nu ytterligare lite julstämning med röda julstjärnor i fönstret, med glittriga krukor.
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men åh vad skönt för er. Kan du packa ned mig i resväskan? Ja, jag har totalt glömt bort det också. Men vill gärna komma i Januari någon gång om det går. Saknar dig finaste jennybo. Puss

2010-11-20 @ 00:07:43
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se