Lämna mig nu

Förvånande nog känns allting himla bra idag. Det är inte ens jobbigt att sitta i (nästan) smutsiga mjukiskläder med näsan nere i marknadsföringsboken i flera timmar. Kanske beror det på mina goda micropopcorn - eller kaffet som smakar konstigt från Emmas perkulator (som är min de kommande fyra dagarna).. Men mest är det nog för att livet på något sätt äntligen verkar snurra runt en aning, röra sig mot något som känns vettigt och det är så skönt trots att det bosatt sig ett hjärnspöke i mitt huvud.
.
Funderar på att unna mig själv lite frisk luft om ett tag, kan inte vara hälsosamt att inte lämna lägenheten på en hel dag. En dusch skulle också sitta ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se