Radioskugga

Orsaken till den totala tystnaden här beror på min härligt fantastiska och bästaste impuls på länge: Jag bokade en resa hem och har fem dagars rehab hemma i mitt bästa hus, med min bästa familj och med mina bästa vänner.
U N D E R B A R T.
.
Jag älskar maten i kylskåpet, kramar, badkaret, mys, prat, kaffepauser, lite shopping, skratt, varmkorv på stan, fyllekompis på golvet, dråplig utgång (hihi), tjejsnack, minusgrader, skräckfilm, gym, dunjacka, bus, farmor och jag kan göra listan hur lång som helst. Och vet ni förresten att det måste vara få ställen där stjärnhimlen lyser så klart som här?
.
I morgon är det en stadstur som gäller, planen är att plugga men jag misstänker att tiden inte riktigt kommer att räcka till. En lunch här, kaffe där och så en date till. Så många jag vill hinna träffa att jag kommer vara helt stressad, dock på ett bra sätt. Känner mig lite som en ny människa och på tisdag ska mammas jobb besökas. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se