En mac-dators hemligheter

Idag har vi suttit hela förmiddagen klistrade framför excel för att knappa in formler av olika slag. Formler som sedan förvandlas till analyser och som i sin tur ger underlag för eventuella beslut osv. Mycket intressant. Till saken hör att jag är duktig på excel, har redan läst det en aning i gymnasiet,  kunde alla formler, alla snabbkommandon och roliga små hemligheter -  men det var ju på en PC. Idag har allt fått upptäckas på nytt.
.
Har nyss fått i mig lunchen och tänker unna mig en 40 minuters paus innan det är plugg som gäller. Har insett att kommentaren "mina böcker har inte kommit med posten än" inte är giltig på föreläsningar så jag ska låna Emmas..! Resultatet får avgöra om det måste skolkas från Sture-utgång i kväll eller inte., att dansa är alltid lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se