När jag behöver det som mest

Vaknar av att min bästa mänskliga väckarklocka mamma ringer och väcker mig med peppande ord. Släpar mig upp ur sängen och spanar ut för att se om någon annan är vaken och... .det.har.SNÖAT. Nu pratar vi inte lite snö - bilarna är täckta, marken är helt vit och det faller fortfarande ner små lapphandskar från himlen. Om det ligger kvar när solen gått upp eller när dagen är över är en annan fråga - men jag har saknat det vita och denna början på dagen var bra. Nu ska vi snart pulsa ner till ICA och köpa energi inför en fyra timmars pärs.
.
Håller ni tummar och tår för mig på tentan?

Kommentarer
Postat av: bäckman

ddet är så fiiint och jag är så lyckliiig! Flög upp ur sängen i morse när jag fick ditt sms haha

2010-10-22 @ 08:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se