"Redovisnings tentan känns som ett suicide mission, så varför inte chilla lite inan man skall halshuggas."

Angående överskriften kunde jag inte låta bli att kopiera denna slående kommentar av en klasskompis på facebook. För det stämmer. Loppet känns dött, mitt huvud är dött och jag har ingen aning om hur alla moment ska hinna fastna i minnet innan fredag morgon klockan nio.
.
Har i alla fall insett att min mathållning (knäckebröd med kall falukorv på) kanske inte ger den bästa energiboosten inför plugg, så lunchen fick bli sista kycklinglådan från frysen. I helgen måste mat lagas oavsett hur ansträngande det känns. Skicka lite pepptankar till mig, I need them now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se