the life and I

Även om det kanske inte verkat som så: Jag överlevde tentan i fredags. Hur resultatet blev behöver vi däremot inte diskutera närmare, men låt oss säga att en omtenta inte är omöjlig. Klart att det skulle komma en fråga om det enda som inte fastnat i minnet.
.
I alla fall. Efter tentan kunde vi alla släppa på spänningarna och detta gjordes med råge under Gasquen - sittningen där vi småttingar blev ettor på riktigt. Temat var "The phantom of the opera" och utsmyckade i diverse masker åt vi trerätters middag, dansade till live-bandet, brände mindre förmögenheter i baren och i efterhand tror jag att natten är ganska suddig för många. Men kul var det!
.
Lördagen tillbringades med Edin framför tv'n, smaskandes på en stor, god och välbehövlig kladdkaka. Sen sov jag bort resten av dagen. Även denna helgdag har förflutit utan större aktiviteter, det är så galet skönt att ha en paus från alla måsten. Hade ett härligt catch-up-prat med finaste Sara, har strykt alla kläder och tänker nu ge mig ut för det största målet denna söndag: Fylla det ekande kylskåpet och inhandla mitt gymkort. Har ett nytt liv att börja imorgon (tillexempel ska den där armen på tjejen i röd mask få lite mer slimmade muskler... hah)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se