vad tänkte du, sa du?

Trots ett unns energibrist har dagens två seminarier gått som en dans. Har just slängt i mig lunch och mottog just ett samtal från Jocke. Han har landat på säker mark i Stockholm och som inom någon timme sitter på bussen mot Norrtälje - BRA.
.
För stunden är det snabb städning som gäller i ett fåfängt försök att få min lilla lya att se någorlunda presentabel ut och sedan ska jag springa tillbaka till skolan för några timmars jobb. Funderar som mest på vad vi ska hitta på till middag ikväll, misstänker att vi kommer vara två rätt så hungriga själar. Pizza kanske..!

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Vad ska du göra ikväll då? :)

2010-10-07 @ 14:53:32
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan, hur är det med dig idag? :)

2010-10-07 @ 15:25:05
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se