you darling.

Personen som tittade tillbaka på mig genom spegeln i morse var verkligen en sorglig filur. Rufsigt hår, pyamasen felvänd och ögonen var helt hålögda. Om natten var trevlig? Nej, det var den inte - och utan att lämna en alltför detaljerad beskrivning kan jag avslöja att min mage inte hade mycket innehåll kvar från föregående dag. Fy för att vara magsjuk.
.
Hur som helst. Efter några timmars extra sömn, lite Gossip Girl och mammas rekommenderade diet (bestående av potatis med ett ton smör + Coca Cola) vände misären sakta men säkert. Nu känner jag mig nästan friskförklarad och jag orkade till och med fyra eftermiddagstimmar på skolan som kompensation för det missade seminariet.
.
Så. BACK TO LIFE och på torsdag kommer Jocke!
.
.
Norrtälje Naturliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se