and I still love it

Har snart spenderat 24 timmar hemma i Sverige och har redan hunnit förundrats över hur otroligt grått det kan vara. Håller en tumme för att vårsolen tittar fram i morgon, då ska jag ut på en joggingtur innan frukost. Skulle gärna hoppa runt i skinnjackan och fina skor också..
.
Hur som, Marocko. Jag är numera rätt övertygad om att jag av någon (säkert en väldigt bra) anledning egentligen är född på fel sida av jordklotet. Hur bra kan man trivas bland vågor, sand, sol, människor och tusengradig värme egentligen? Veckan har varit underbar med superhärliga människor och det finns inte en endaste sak att klaga på.
.
Vi har plaskat runt i saltvattnet, ätit mat på en solig terass över takåsarna, spelat fotboll på stranden i solnedgången, skrattat tills magmusklerna protesterat och framförallt: Kommit ihåg hur man faktiskt beter sig när man är totalt ledig från alla måsten. INGEN använde en klocka på hela veckan och jag har nog ärligt inte haft en sådan här dygnsrytm sedan högstadiet.
.
Nu ska jag krypa isäng efter en rätt oproduktiv dag, min hjärna är fortfarande på sparlåga. Vi ses i morgon! (och ja, jag är rätt så brun)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se